Recenzje

Viva Comet 2012

16:05Ann...♥

Nie którzy może z was wiedzą że niedawno odbyła się impreza Viva Comet 2012 ;)
No to przyszedł też czas na ocenianie kto jak był ubrany no to do dzieła :

Jako pierwsza będzie : Ewa Farna


Ewa wybrała krótką sukienkę o futurystycznym kroju i ciekawym kolorze. Mi osobiście się średnio podoba ale to tylko moja opinia :) Ale wielki plus za pomysłowość !! :>

Ewa po lewej stronie gala z przed roku

Ola Szwed


Owszem sukienka jest bardzo ładna i świetnie są dopasowane dodatki ale nie wiem do końca czy ten strój jej nie postarza ;)

Honey



Moim zdaniem wyglądała bardzo ładnie  :) Wszystko tu pasuje i sukienka jest bd ładna ;>

Mrozu


Dla mnie nawet nawet ;)

Kilka takich złożonych zdjęć :



A wy co sądzicie ?
Ocenicie teraz wy która osoba według was się najlepiej ubrała ?? Odp. w komentarzach :P Proszę chce kiedyś zobaczyć chociaż 10 komentarzy pod moim wpisem :P

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Dla mnie chyba najlepiej wygląda Ewa Farna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się strój Honey :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi na pewno nie podoba się 'sukienka' Edyty Górniak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa Farna wygląda najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie ewa farna :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepiej wyglądała Marina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Ewa Farna , Marina i Honey :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy