My life

Niesamowite ;D

18:15Ann...♥

Dziś jest megaa zaskakujący dzień ja tego nie rozumiem !! We wtorek dowiedziałam się że będę tańczyć z moją grupą taneczną dla prezydenta krakowa  ^^ u nas w szkole, a dziś się dowiedziałam że będę miała kolejny występ z inną  grupą ale też są mega !! najlepsi ^^ w maju  na rynku przed wszystkimi :P Jak byście mnie teraz zobaczyli to pękliście byście ze śmiechu mam taki zaciesz że nie mogę hehe ^^ :DDD
Megaa wiadomość :)

A to kilka piosenek :



Obie wersje mi się podobają :) A wam :P

A to zdjęcie z moją grupą jaką będę występowała dla prezydenta :

Tu są zdjęcia :)

hahaha jak to brzmi !! :P
Myślę że to jakiś żart ale chyba nie :P oobyy nie !! :)

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy