inspiracje My life

7 faktów o mnie ;)

16:25Ann...♥

Siemka ;)
Dostałam wyróżnienie od dOmii <3
Dziękuje ;)
Nie brałam wcześniej udziału w czymś takim ale spróbuje co mi tam ;)



Zasady:

1. Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić BANEREK.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.

1 rzecz :

Uwielbiam tatuaże strasznie mi się podobają planuje sobie zrobić jakiś po 18-stce ale nie wiem jeszcze gdzie fajne są na palcu ale też na nadgarstku :p







2 fakt :

Uwielbiam jeść :p Chodź po mnie tego nie widać moi znajomi mogą to potwierdzić ;)

A jak chodzi o jedzenie to to uwielbiam fete <3



3 fakt :

Jak już chodzi o znajomych to są nie zastąpieni i ciągle pojawiają się nowi ;)





4 fakt :

Muzyka :) to to co nastolatka nie może się obejść słucham rożnych typów muzyki ale przeważnie pop

na moim blogu możecie zobaczyć jakie :

My music ;)




5 fakt :

hymm.. co to może być dobra zmierzamy w stronę szkoły ;)

Można powiedzieć że jestem pół kujonem bo zależy z jakiego przedmiotu ! ;)
Uwielbiam geografie i uczyć się jej to sama przyjemność i tu wam się pochwale przed chwilą dowiedziałam się że mam średnią 5.0 na ten rok !!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xd moja radość jest nie ograniczona ;)






6 fakt :

Podróże są różne typy wakacji jak ja to nazywam :
1. leniuchowanie
2. czynne wypoczywanie
3. podróżowanie ;)

Ja uwielbiam tą 3 kocham podróżować i zwiedzać byłam już w kilku miejscach na świecie i chcę zwiedzi jeszcze więcej !! ;D

Na przykład kilka miejsc które chcę zwiedzić to :

LA



HOLLYWOOD



NEW YORK



i wiele wiele innych al nie będę was tym zanudzać ;)

7 fakt ;)

Kocham mojego bloga i was drogie czytelniczki dziękuje wam że to wspólnie ze mną tworzycie tego bloga ;)
Dziękuje ;**

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Tęż kocham podróżować najchętniej bym chciała zwiedzić wszystkie państwa świata :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyróżnienie .

    OdpowiedzUsuń
  3. haha. też uwielbiam jeść przeważnie sałatki ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy