dream My life

Los Angeles

10:30Ann...♥

Chyba nie bez powodu jest nazwany miastem aniołów ?

Czy zastanawialiście się kiedyś gdzie chcielibyście spędzić resztę swojego życia ?

Ja bym chciała w NY , LA , i w Krk tylko jak to pogodzić jak wszystko jest tak daleko od siebie ?

W LA najbardziej chciała bym zwiedzić :









Venice Beach ! 

to jest to tam nauczyć się serfować ! 






I na pewno wiele wiele innych miejsc przydało by się zwiedzić ;) To wszystko przdemną ale kiedy to się stanie rzeczywistością ? nikt nie wie może nagle zadzwoni telefon i okaże się że to jakiś hymm sponsor i nagle okazuje się że zostałam wybrana do reklamowania jakieś marki i to w LA ! nikt nic nie wie ale ja myślę że to może sie kiedyś okazać prawdą ;)

Wierzę w to ! :D 

A jakie są wasze marzenia ??

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Też bym chciała tam pojechać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała zwiedzić NY , Londyn, Japonię i własciwie to większosć stolic na całym świecie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim marzeniem jest odwiedzenie rodziny w USA ;> Przy tym zwiedzenie ich miast- LA, Chicago i NYC, ale jak an razie to jest niemożliwe ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. TY mnie znasz, więc wiesz że NY! :) Ale ostatni przerzuciłam się na LA właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam na razie jakis wielkich marzen ;))
    swietne zdj ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. LA marzenie!
    mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane tam wyjechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chciałabym choć raz polecieć do LA <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne marzenia do twoich !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy