My life Recenzje

Paprocki&Brzozowski

11:00Ann...♥



Kim są ?
Chyba każdy o tym wie ale to takie info o nich :

Paprocki & Brzozowski − polscy projektanci mody.
Markę stworzył w 2000 roku duet projektantów: Marcin Paprocki (ur. 1977) i Mariusz Brzozowski (ur. 1977). Absolwenci Wydziału Tkaniny i Ubioru Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi Posiadają salon mody w Warszawie.



Oficjalna storna : http://www.paprockibrzozowski.com/

Kilka przykładów ich projektów < jesień/zima 2012 >





Świetny projekt ! Cały mi się podoba !






Pokazałam wam przed chwilą dla mnie najlepsze projekty ;)

A teraz pytanie do was co wy o nich sądzicie ?

Ja osobiście bardzo podziwiam ich pracę i zaangażowanie w to co robią i jaki już odnieśli sukces ;)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ciekawe projekty, jednak nie wszystkie przypadły mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ich podziwiam, mimo że nie interesuję się modą :p Najbardziej mi się podoba projekt, który Tobie się również podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się ich ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że skończyli ASP w Łodzi;o
    Także ich podziwiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich twórczość, a projekty wyżej są naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie niczym szczególnym sie nie wyróżniają moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  7. mi również podobają się ich projekty:0 obserwuje i zapraszam do siebie:) oraz proszę o pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się te projekty nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten sweter ostatni. :)
    Zapraszam: http://poocahontazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice outfits!
    I am a new follower. You can visit my blog too.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam na ich pokazie ostatnio w Kołobrzegu ; P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy