inspiracje My life

90210 and my thoughts ...

18:43Ann...♥

Hymm... tak wiem jest szkoła ale nie można się oprzeć nie oglądaniu 90210 !
I np. Inna :)
Ostatnio zaczęłam oglądać Inną i bardzo polubiłam ten serial ale 90210 muszę skończyć oglądać 4 sezon jestem już na odcinku 23 i pokaże wam kilka zdjęć które uwielbiam < z tego serialu oczywiście >







Ivy dla mnie jest najlepiej ubraną osoba w tym serialu kocham jej styl ale chciała bym tak podchodzić jak ona do ubierania jej motto brzmi " naprawdę nie obchodzi mnie co na siebie włożę"i tworzyć tak świetne stylizacje jak ona !

Oto kilka przykładów :)











Jej styl *.*


















WoW ! Dodałam trochę dużo zdjęć ale to wiecie no co by nie dawać jak ona jest  taka ładna :)
Widać że uwielbiam styl Boho ;) 

by the way

 Tak na prawdę nazywa się Gillian Zinser ;) I jest śliczna ! ma piękne włosy no po po prostu nic dodać nic ująć, chciała bym być tak ładna jak ona ! *.*

Kolejna osoba która tez jest śliczna jest :


Annie Wilson w serialu a na prawe nazywa się : Shenae Grimes
 Shenae ma piękne włosy *.*





Styl *.* 







Silver czyli  Jessica Stroup






 Adrianna czyli  Jessica Lowndes 





Jeszcze jedna osoba którą uwielbiam z tego serialu tooo : 
Naomi Clark czyli AnnaLynne McCord
 Jest piękna ale to przecież hollywood mówi że aktorka ma mieć piękną cerę i zawsze perfekcyjnie wyglądać
aż do czasu pewnego dnia obudziła się i stwierdziła ze nie będzie grała tak jak hollywood jej zagra i pokazała ze jak naprawdę wygląda jej skóra   oto jej zdjęcie : 


zrobione 07.05.2012r


Podpisała go tak  :  


"I woke up this morning and decided I'm over Hollywood's perfection requirement," she tweedy .

"To all my girls (and boys) who have ever been embarrassed by their skin! I salute you! I'm not perfect - and that's okay with me!," she added.


czyli : 

- Obudziłam się dziś rano i doszłam do wniosku, że mam już dość wymogów Hollywood - pisze aktorka. - Do wszystkich chłopców i dziewcząt, którzy wstydzą się swojej cery: jestem z wami! Nie jestem idealna. I nie mam z tym problemu.


A ja razem z nią ! 
Nie uważam siebie, że jestem idealna. Jestem z AnnaLynnei i z wszystkimi osobami co wstydzą się swojej cery !
Nie ma po co się ukrywać jeśli komuś to przeszkadza to niech on się wstydzi że patrzy !

A tak wygląda w makijażu :

Jest śliczna !

Dobra to powiedziałam wszystko co chciałam :)

A wy lubicie ten serial ? 

Jeszcze jedno zdjęcie takie na po poprawę humoru :) 




You Might Also Like

8 komentarze

  1. kocham Ivy ! i wogóle 90210, zajebisty serial ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam 90210 . Najbardziej z nich lubię Naomi :) A serial inna też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię za to że wstawiłaś ten psot! ja kocham 90210! To jest zajebisty serial, mówią krótko!!! ♥ Kocham te wszystkie stare pary które były i się nie zejdą już :( Ja czekam na nowy odcinek już 5 sezonu :D W chyba miesiąc oglądnęłam każdy odcinek nie omijając żadnego odcinka :P Kocham styl Annie, Silver za charakter, Adrianę za byt, Ivy za urodę :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten serial i tak jak ty uważam, że Ivy jest najlepiej ubrana dziewczyna w tym serialu, ale za to postać Naomi jest dla mnie rewelacyjna!
    Zapraszam do mnie :))
    moonmar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam 90210, jak dla mnei najlepszy serial <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy