My life Recenzje

MTV VMA

09:30Ann...♥

Hymm... to to najlepszy post długo czekałam na ta imprezę i żeby ją potem skomentować oczywiście pod względem modowym ;)




To zaczynamy :

Demi Lovato 


Wyglądała bardzo ładnie ona widocznie lubi taki styl ;)
 < w krótkich sukienkach i motocyklowych kurtkach >
I to jej pasuje ;)


Otrzymała też statuetkę, zanim rozpoczęła się gala - gwiazda triumfowała w kategorii "Teledysk roku z przesłaniem".

Jestem na tak ;) 

Rihanna

 Sukienka jest bardzo ładna pasuje do niej lekki supeł przy biodrach modeluje jej figurę ale fryzura bez komentarza ale gdzie podziały się jej czerwone loki ?? ;c


Jest ok. 

W jej ręce powędrowała najważniejsza nagroda wieczoru - teledysk roku.

 Zoe Saldana 

 Gwiazda "Avatara" na gali zapowiadała występ Franka Oceana.
Skromnie ale szykownie ;)



Bardzo fajnie ;)


Miley Cyrus 

 Gwiazda przede wszystkim podkreśliła tu swoją " kobiecość " dość odważny strój ale czym Miley nas nie szokowała ostatnim czasie choćby nawet fryzura ;p 




Ładnie i odważnie ;) 


Taylor Swift

Taylor postawiła na prostą elegancje marynarka i spodnie w takim samym kolorze widzicie nic nie trzeba kombinować by wyglądać świetnie trzeba uczyć się od Taylor :D


I te czerwone usta strzał w dziesiątkę ;)


Świetnie :)


Katy Perry


Katy zakryła swoje ciało :/ ale za to pomysłowa sukienką ;)
Za to fryzura świetna ;) 



Pomysłowo xD

Emma Watson 

Wglądała rewelacyjnie ! Połączenie kolorów i dreseni boskie ! Sama chciałabym mieć tą sukienkę w domu ;) Do tego lekki makijaż podkreślający urodę i gotowa na podbój czerwonego dywany ;)


Najlepszy wygląd na gali !
< według mnie >  ;)

A jak wy byście ocenili te gwiazdy ? Ja tak jak powyżej ;) Piszcie w komentarzach i klikajcie w baner na górze po prawej stronie proszę to dla mnie ważne ;)



 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. jak dla mnie najlepiej wyglądała Taylor , nie podoba mi się wygląd Emmy, ale to jest oczywiście tylko moje zdanie :D
    obserwuję : )
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba Taylor, Miley i Emma :* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba ubiór Taylor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Katy Perry naprawdę pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taylor pięknie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!
    Zapraszam Cię rowniez na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mis ie najbardziej podoba Demi Lovato, a potem Katy Perry. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajęłaś pierwsze miejsce w moim konkursie!
    Gratuluję!
    http://nigdy-sama.blogspot.com/2012/09/wyniki-konkursu-na-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. demi, taylor i emma najlepiej mi sie podobaja;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. styl Rihanny jest bezbłędny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zoe wygląda rewelacyjnie! a co do bucików... na początku gniotły, ale potem się rozchodziły i teraz są ok! i naprawdę polecam, bo pomijając trochę katorgi, gra jest warta świeczki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy