My life outfits

Outfit ;)

12:30Ann...♥


Siemka ;)

Tak jak obiecałam dziś dodam outfit z wczorajszego pokazu mody jeśli ktoś jest spostrzegawczy zobaczył go już pewnie na nagłówku ale trudno jeśli nie oto tutaj macie większe zdjęcie ;)

Byłam ubrana w <te nowe rurki i komin > co pisałam o nich w poście : Klik ^^
Miałam tez na sobie biała bawełniany sweterek i buty które kupiłam przejazdem w Bochni ;)
a i jeszcze kurtka kupiona w bershka ;)


Oraz zobaczcie kogo spotkałam Alicepoint była jurorką w konkursie szafiarek i mam nawet z nią zdjęcie ;)

Świetnie ubrana i ma bardzo miłą siostrę która zrobiła na to zdjęcie ;) < Była też megaa ubrana >

Dobra nie przeciągam oto to zdjęcie :




You Might Also Like

11 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy