My life

the best day ever !

10:48Ann...♥

Nie ukrywam że wczorajszy dzień był najlepszy jaki miałam kiedykolwiek jeśli chodzi o to ślubowanie zapomniałam wam powiedzieć moja koleżanka grała sobie z nudów na telefonie i nie zauważyła jak podeszła do nas kamera z telewizji i nas nakręciła niestety wczoraj nie miałam jak oglądać wiadomości i nie wiem czy nas pokazali :/ ale jak się dowiem to wam na pewno powiem ;)
A jeśli chodzi o późniejszą porę było też bosko !
Tekst mojej koleżanki :
" Ja nie będę tańczyć z tymi wieśniakami na tym mikroskopijnym parkiecie !! "
hahaha xd
No fakt parkiet był mały w porównaniu do klubu ;/ ale wszędzie można się bawić jeśli ma się świetną ekipę ;p

I taka fotka wcześniej już była na blogu ; )


You Might Also Like

7 komentarze

  1. no to fajny dzień miałaś C:

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna torba

    zapraszam do siebie http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O! : )) To Tobie wryłam się do zdjęcia z Alice? Spieszyło mi się, bo wracałyśmy z dziewczynami się przebrać i pamiętam,że przed kogoś się wepchałam! : DD Miło widzieć, słodka fotka! : )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy