My life Recenzje

Wywiad ^^

15:59Ann...♥

Siemka ;)
nie wiem czy wiecie ale w ostatnim czasie dostałam propozycje udzielenia wywiadu i zgodziłam się wywiad był dla :  polishbloggers.wordpress.com

Jeśli jesteście zainteresowane jak odpowiedziałam na pytania oto tutaj znajdziecie link :







A teraz coś ode mnie :) 

Zaraz wychodzę na angielki dod. i potem jadę na zakupy mam nadzieje ze uda mi się kupić bordowe rurki iiiii.... coś jeszcze ale nie wiem do końca co ;) Jak znajdę te rurki i koszulę z fajnym kołnierzykiem to będę prze szczęśliwa ;)

To zabieram się do wyjścia ;) 

papa ;* na pewno napisze do was czy coś upolowałam czy nie ;)

Napiszcie też co sądzicie o wywiadzie ? :D

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Jestem nowa blogerka, wiadomo ze poczatki sa trudne. Postanowilam zorganizowac rozdanie a w nim do wygrania bizuteria BIK BOK.
    Slyszalas o tej marce? Jesli nie to zapraszam na www.bikbok.com do zapoznania sie z ich asortymentem. Sklep ten jest niestety niedostepny w Polsce, ale jako ze mieszkam w Norwegi chce Wam udostepnic conieco.. z tad pomysl na konkurs :)
    Serdecznie zapraszam
    Creamyful <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny wywiad, udanych zakupow ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. to ejst nowa strona I Am Emilia :)
    Ta gdzie udzieliłaś wywiadu. znasz emilkę?
    Ściskam! Lona
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wywiad. Mam nadzieję, że na zakupach znalazłaś to co chciałaś ;-)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy