cosmetics My life

How I do my make up ?

18:17Ann...♥

That's right !
Dobra teraz po polsku !
W tym poście pokażę wam tak jak wcześniej obiecałam jakich kosmetyków używam ;)


1. Fluid - Sephora
2. Puder - Maxfactor - Creme Puff
3. Pędzel - Avon
4. Gąbeczki - For you Beauty

1. Jeśli chodzi o fluid polecam go jak najbardziej jest to najlepszy fluid jak posiadam i posiadałam moim zdaniem nie wart jest wydawać 6 -7 zł na fluid który może kosztuje mało ale co z tego jeśli niszczy twoja cerę ;/ 10 / 10

2. Pudru tego używam od dłuższego czasu podobnie tak jak fluidu i go też polecam, jest to najlepszy puder jaki kiedykolwiek miałam.  9 / 10

3. Pędzel zamówiłam z Avonu bardzo dobrze się sprawdza ! 
Nic więcej nie trzeba dodać :P 10 / 10

4. Jeśli chodzi o gąbeczki owszem dobrze się nakłada równomiernie się rozprowadza ale fluid za bardzo wsiąka w nie :/ obecnie jestem na kupnie pędzla do nakładania.
Moja ocena gąbeczek 8 / 10

Mam nadzieje że podoba wam się ten post ;)
A teraz wasza kolej napiszcie czy używacie jakiś z tych kosmetyków lub miałyście okazje jakiegoś z tych użyć ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. ile kosztował ten fluid? spodziewam się, że całkiem sporo skoro z Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam używać kiedyś fluidu, ale jednak zostałam przy Manhattanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy