music My life

Kevin !

14:16Ann...♥

hahah xd dziejszy dzień można zaliczyć poniekąd do udanych ;p
Ale nie obeszło się też kilka wpadek np. na informatyce robiliśmy zadanie na lekcji które potem by zapisaniu usunęła mi się 1/4 tego co zrobiłam -,-
byłam dziś chroniona bo nie byłam tydzień temu i dziś każdy nauczyciel mówił że będzie pytał za tydzień ;/
Więc muszę się wszystkiego nauczyć ! i byliśmy na spacerze gdzie całkowicie sobie przemoczyłam buty ale to już jakoś wytrzymam.
Na historii najlepsze było to że do naszego okna w sali dobijał się gołąb !
No to tak w skrócie mój dzień który jeszcze się nie skończył ;p


A was zostawiam z piosenkami które ciągle chodzą m dziś po głowie !


1. Świetna piosenka ! Czekam na teledysk :)



2. Tak ta piosenka jest Biebera i jak dla mnie jest świetna! i teledysk :D



A wy co dziś robiłyście i słuchałyście ?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. u mnie w szkole dzień bardzo udany^^
    fajne piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza piosenka nawet fajna :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, podoba mi się ten post ;)
    /zapraszam do mnie http://moda-cos-co-kocham.blogspot.com/
    xoxo .

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ogół nie słucham takiego typu muzyki, ale pierwsza nawet interesująca :)
    Gołębie są u nas główną atrakcją przeważnie na polskim ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie takie rzeczy się czyta :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy