food and candy My life

Krewetki

11:42Ann...♥

Jumi ! 
Wczoraj gdy moi rodzice wrócili z zakupów przynieśli w siatce opakowanie krewetek zamrożonych ! Przeraziłam się bo nigdy w życiu ich nie jadłam i tak szczerze mówiąc nie maiłam pomysłu jak je przyprawić i wogóle przyrządzić :/ Bałam się że jak wyjdą nie dobre to już nigdy ich nie kupimy, ale nie miałam się czego obawiać przepis na opakowaniu wydał mi się okropny więc poszukałam w internecie przepisu znalazłam taki : 

 " Krewetki palce lizać "
 
 
Przed przyrządzeniem wkładamy zamrożone krewetki do sitka i polewamy zagotowaną wodą, gotujemy cały czajnik wody i to starcza na rozmrożenie krewetek, które są już gotowe do przyrządzenia.

Rozgrzewamy masło na patelni, dodając oliwę, aby masło nam się nie zaczęło szybko przypalać, wrzucamy wyciśnięty czosnek i kilka sekund obsmażamy.

Następnie układamy na patelni krewetki i smażymy po ok 2 minuty z każdej strony.
Wrzucamy posiekaną natkę pietruszki, mieszamy i smażymy jeszcze minutkę, co jakiś czas mieszając.


Tak przygotowane krewetki układamy na talerzyku i skrapiamy dobrze sokiem z cytryny.
Podajemy ze świeżym pieczywem. 
przepis


Życzę smacznego.

I z tego oto przepisu przyrządziłam  moje krewetki wyszły na prawdę genialnie !
Na pewno z jakiś czas kupimy znowu ale z mojego doświadczenia nie da rady się zjeść dużej ilości krewetek. 
Przy tym że tak smakowały wyglądały też  nieziemsko !
Zobaczcie : 


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nigdy krewetek nie jadłam ale mam zamiar kupić sobie takie jedno opakowanie i przyrządzać . Pewnie skorzystam z przepisu który podalas w tym poście :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie. :)
    Przy najbliższej okazji skorzystam z Twojego przepisu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również:)))ale na takie chętnie bym się skusiła:))

      Usuń
  4. mniam :)
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam krewetki :) Twoje wydaj się niezwykle apetyczne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy