My life outfits

Outfit

21:50Ann...♥

Dziś wreszcie pokaże wam outfit który udało mi się sfotografować w poprzednią niedziele ale z braku czasu nie miałam jak go tutaj udostępnić.
Ten outfit jest tez poniekąd wyczekiwaną niespodzianka ponieważ jeszcze nie wiecie o tym że zawarłam współpracę z firmą hippsy oto ich strona : hippsy.pl
W ramach współpracy otrzymałam pas hippsy
Co to jest pas Hippsy możemy się dowiedzieć na ich stronie Co to jest pas Hippsy ?

A ja pokaże wam jak ja użyłam go w zestawieniu z cieplutkim sweterkiem i bordowych treginsach.





Osobiście bardzo polecam ten pas jest świetny i nosze go nie tylko do takiego outfitu ;) Polecam :)

Ps. Zdjęcia robiła moja siostra Marta.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. OO słyszałam o tych pasach:D Fajny outfit^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słyszałam, ale pierwszy raz stosunkowo niedawno. Nie kupiłam, bo nie było po co, ale teraz już czuję nadchodzącą zimę, więc pewnie zamówię.

      Usuń
  2. ślicznie masz pazurki pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra stylizacja :333

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. SZKODA ŻE NIE ZAPRAEAZTOWAŁAS DETALI; jak kórtka alebo coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :)
    paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny outfit <33 Śliczny kolor sweterka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupiłaś ten sweterek ? jest genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupiłaś te boskie spodnie? :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja. Ten ocieplający pas jest też świetny, mimo że zwykle nie przepadam za ubraniami, które mają z przodu logo bądź napis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w gruncie rzeczy logo nie przeszkadza, zwłaszcza, że w przypadku Hippsy jest dosyć dyskretne i w zbliżonym kolorze.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy