cosmetics hairstyle

Hairstyle

20:23Ann...♥

Miałam okazję użyć kosmetyków Toni&Guy. Mówiąc szczerze dla mnie są i dla moich włosów idealne, perfekcyjnie układają oraz utrzymują moją fryzurę dokładnie tyle ile bym chciała Pokaże wam jeden z efektów który otrzymałam dzięki tym kosmetykom. Moją "modelką" była siostra bo zawsze fryzury wychodzą mi jak je robię na czyjejś głowie.

Użyłam :


Czyli :
- Flexible hold hairspray - Lakier do włosów elastyczne utrwalenie
- Leave in conditioner - Odżywka bez spłukiwania
- Forming spray gel - Modelujący żel do włosów w sprayu


A oto efekt który otrzymałam :


Te piękne loki utrzymały się jeszcze długi czas, ja z efektu jak najbardziej zadowolona.
Mam nadzieje że wam się podobają, a wy miałyście okazję użyć kiedyś produktów TONI&GUY ?

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ślicznie wyszły! Zrób sobie takie kiedyś ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej marce kosmetyków, a podejrzewam, że byłyby zbawieniem dla moich niepodatnych na nic włosów.. drogie są? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne looki *.*
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne loki !! pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie włosy codziennie jak wstanę ale wole proste♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy