inspiracje My life

Inspi ... by me

12:41Ann...♥

Wszystkie zdjęcia które wam teraz pokażę są wykonane przeze mnie. Ostatnie miesiące tego roku były dość interesujące że tak powiem dużo się wydarzyło ...

Nowy rok będzie na pewno musi być ! pełen niespodzianek i niesamowitych przeżyć, chcę też aby ten blog stał się bardziej modowy chodzi mi o to ze zobaczycie o wiele więcej outfitów niż dotychczas < wiem obiecani obiecanki > ale postaram się tego dopilnować :) Za nie długo urodzinki bloga :D

A teraz przejdźmy do zdjęć.


1.Londyn nigdy nie zapomnę tego czasu jak tam byłam.
2. Londyn again najlepsze centrum handlowe <3
3. Szczerze nie wiem co to jest ale jest ładne.
4. Paryż kolejne miejsce którego nie zapomnę <3


1. Mój kołnierzyk i sweterek jak dla mnie to świetne połączanie.
2. Zrobione kilka dni temu w sklepie wszędzie można znaleźć neonowe rzeczy! szaleństwo !
3.Love forever <3
4. Z Alice Point <3


1. Cupcake uwielbiam !
2. Śniadanko Yummy <3
3. Rose ring.
4. Nails.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. fajny blog :) zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje ;)
    byłaś w paryżu :o zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wskazują na to, że naprawdę miałaś cudowny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj dawno mnie tu nie było :)
    kurdee zdjecia mi się bardzo podobaja, noo wlasnie czekam na kolejny outffit ;p

    serdecznie zapraszam do mnie nowy blog
    http://litka-litka.blogspot.com/ bloga prowadze od dzis ale bardzo mile widziani nowi czlonkowie i komentarze :)
    pozdrawiam Litka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Francja , Francja i jeszcze raz Francja , którą kocham . Bardzo ładne zdjęcia , fajnie połączone . Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga http://fanglefood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to z flagą Wielkiej Brytani wydaje mi się być bombką :)

    piękne zdjecia , ten sweterek z kołnierzykiem to świetne połączenie .

    pozdrawiam ,

    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy