My life

My day ...

12:00Ann...♥

Z okazji tego że mamy ferie mój dzisiejszy dzień spędziłam między innymi na oglądaniu filmów, komentowaniu waszych blogów i oglądaniu telewizji więc nic nie samowitego się nie wydarzyło.
W końcu mogę powiedzieć że sobie zwyczajnie odpoczęłam.
 A co u was słychać ?


Postanowiłam tez że odpowiem na kilka pytań :

1. Twoje motto życiowe ?
"Never say never "

2. Ulubiony film ?
Perks of Being a Wallflower


3. Ulubione blogi?
Maffashion , Jemercedes , Jestem Kasia 

4. Cel jaki chcesz osiągnąć w życiu ?
Dużo ...

5. Masz zwierzątko ?
nie

6. Czym sie interesujesz ?
moda, muzyka, sport, gimnastyka artystyczna, 
balet, aktorstwo

7. Miejsce, do którego zawsze chętnie wracasz ?
mój dom 

8. Ulubione danie?
kocham krewetki ! ale to raczej nie danie tylko
 przystawka więc spaghetti.

9. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Stwierdziłam, że fajnie by było mieć własnego 
oraz zainspirowały mnie inne blogi.

10. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić ?
New York i Los Angeles jeszcze raz Londyn i najlepiej to pojechać 
w podróż dookoła świata.

11. 2 rzeczy bez których nie wychodzisz z domu ?
komórka i klucze do domu 


You Might Also Like

4 komentarze

  1. ja ferii nie mam, ale się pochorowałam, więc spędzam czas podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę feii, ja niestety idę ostatnią turą ;< Ale trudno. A dziś nuda w szkole ;d i przygotowania do jutrzejszej studniówki! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy