My life

Nie możliwe a jednak prawdziwe.... never say never !

14:40Ann...♥

Macie może tak że lubicie coś i tak bardzo czegoś chcecie i jest to waszym marzeniem i jak reagujecie jeśli wiecie że to marzenie się spełni za niedługo ?
Ja tak właśnie mam za dokładanie 4 miesiące i 4 dni pojadę do Berlina na koncert zespołu pewnie połowa was wie < a teraz ten kto czyta uważnie bloga to wie > że bardzo lubię takich 5 wariatów którzy zmienili życie miliony dziewczyn na świecie. <3
Teraz sobie uzmysłowiłam że nie ważne że zawsze myślimy że mamy najgorzej i wogóle. Dziś zdałam sobie sprawę że mam cholerne szczęście że mam taką wspaniałą rodzinę co bym sobie nie zażyczyła to praktycznie to się spełnia <nie chodzi tu o wymuszanie albo coś takiego > to właśnie oni starają się spełniać moje marzenia! <3
Kocham ich za to i nie wstydzę się tego powiedzieć ! <3


Wiec never say never <3
Marzenia się spełniają ! <3

You Might Also Like

6 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy