My life photos

Winter ...

09:00Ann...♥

Dalej mamy śnieg za oknem i przerażające zimno na dworze więc ja jako osoba która woli siedzieć w cieplutkim domków pod kocem oglądając filmy i leniuchować cały dzień nie jestem najszczęśliwsza jeśli nie można wyjść na dworze bo zaraz jest z cb sopel lodu ...
Jedynie co urzeka mnie w ziemie to te wszystkie wspaniałe krajobrazy i sporty zimowe takie jak snowboard i narty. Najbardziej na stok kocham jeździć nocą dość że jest mało ludzi to jeszcze to oświetlenie i od razu cały stok jest ładniejszy jeszcze gdy jeździsz z słuchawkami na uszach można tak jeździć w nieskończoność.
Ale nie zawsze było tak kolorowo gdy dopiero uczyłam się jeździć na nartach dla mnie sukcesem było jeśli po przejechaniu całego stoku nie wywaliłam się ani razu to wtedy nazywałam to sukcesem ! haha
Więc początki nie były takie kolorowe jak się wydaje.



A wy co najbardziej kochacie w zimie ?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Zima to zdecydowani najpiękniejsza pora roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zimie kocham to, że można jeździć na łyżwach, kuligi lub siedzenie pod kołdrą z gorącą czekoladą filmem lub książką (tak jak pisałaś) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym się nauczyć jeździć na nartach ale niestety zawsze nad chęcią nauki przewyższa moje lenistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny mix zdjęć:3
    Ja chyba te krajobrazy najbardziej lubię w zimie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy