My life photos

Belive and Never say Never !

15:50Ann...♥

Dziś sobota zero planów lecz nie jest jeden ! kupić bilet ...
To że wystąpi w Łodzi pojawiło się nagle! Nigdy się tego nie spodziewał ja tym bardziej.
Dziś od 23:00 jest sprzedaż więc będę czekać ! Życzcie mi szczęścia żeby mi się udało kupić ! <3
Może któraś z was jest z Łodzi ? :)
Smuci mnie to że coraz mniej osób komentuje ;c a wejść jest sporo jak czytasz to też komentuj ;)
A tak po za tym u mnie jest w porządku zrobiłam dla was kolejny kolaż, zauważyłam że jest to dość fajniejsze niż takie zwykłe zdjęcia chodź tamtych tez nie zabraknie. 
 Oto on :


Przede mną dużo nauki fizyka i chemia czeka !

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ha ha fizyka, mam niedługo sprawdzian, a jeszcze nic nie umiem, więc nie jesteś sama:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolaż! <3

    http://truskawka-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. great photos! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy