inspiracje My life

Happy!

16:52Ann...♥

Siemka ! Pisze do was żeby powiedzieć wam że udało mi się kupić bilety ! Jest więc 25.03 widzę się w Arenie Łódzkiej na koncercie Justina a potem 11.05 jadę do Berlina na 1D więc zapowiada się bardzo fajnie lecz jak na razie trzeba się przyłożyć do nauki żeby potem mieć już z górki dziś Wos i Polski ahh..te filozofie zamęczą mnie, ale cóż co zrobić jeszcze sobie myślę że 50 dni ! Oby przetrwać i nie nałapać żadnych złych ocen. Oczywiście na koncerty jak to ja zaprojektuje własne koszulki żeby ktoś przypadkiem nie miał takiej samej a zdjęcia już gotowych T-shirtów na pewno pokaże wam jeszcze przed koncertami. W najbliższym czasie spodziewajcie się posta z rzeczami co udało mi się ostatnio zakupić !
 


Na zdjęciu Justyna to właśnie z nią udam się na koncert 1D.
Myślę że się nie obrazi że ją tu dodałam :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Zazdroszczę koncertów :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. i widzę,że wszędzie głosno o koncercie w Atlas Arenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie i do obserwowania :) z checia zajrze tu ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy