My life photos

Kupisz!

18:06Ann...♥

W ramach współpracy z Firmą  Toni&Guy dostałam T-shirt od Roberta Kupisza. Tak tego Kupisza http://robertkupisz.com/. Nie spodziewałam się że kiedykolwiek będę miała jakąś rzecz zaprojektowaną właśnie przez niego u siebie w półce lecz tak wypadło i oto mam.


T-shirt jest wykonany z 100% bawełny, świetnie się go nosi pasuje do prostych zestawów choćby nawet do marynarki ale także jak będzie ciepło idealnie będzie pasował do szortów i balerinek, conversów, vansów.
Jest z napisem WANTED sami jak widzicie na zdjęciu powyżej.
Myślę że podoba wam się tak samo jak mi, więc jeśli ktoś chciałyby sprawić sobie taki T-shirt polecam.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Fajna :D obserwuję bloga, strasznie podoba mi się twój blog !
    Jeśli będziesz mieć chwilę to zapraszam do mnie : http://choocolatelove.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzka, zazdroszczę. :) Zapraszam na annfashionandlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka, widziałam już ją u kogoś i wyglądała na taki miętowy kolor. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tej współpracy !:)
    Świetny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To fajnie, że udało ci się ją zdobyć. Będę cię obserwować i zapraszam do mnie :)
    nicky-nel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy