My life photos

Me, one way or another

15:22Ann...♥

Jeszcze tylko piątek i będzie już weekend !


efekt nudy.
uważam że chyba jednak zostanę przy tej grzywce...

Jeśli chodzi o mnie u mnie wszystko ok. Jedynie coś brak weny w pisaniu mnie ostatnio dopadł. 
Ale obiecuje że jeśli tylko wyjdzie słońce i będzie cieplej pojawi się na prawdę dużo outfitów.

A tym czasem pokażę wam nową piosenkę :

 

Cały dochód ze sprzedaży tej piosenki 
idzie na pomoc dzieciom w Gahanie.
Bardzo ładny gest.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Pozytywnie :))

    zapraszamy http://ask.fm/ZwariowaneBloggerki

    OdpowiedzUsuń
  2. To miło z ich stron. Napisałaś : "efekt nudy" . Zazdroszczę, też chciałabym się ponudzić, tymczasem odkąd jestem w gimbazie to nic nie robię tylko się uczę ;/ zapraszam do nas: nicky-nel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. grzyweczka dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta piosenka^^

    OdpowiedzUsuń
  5. tak niewiele dzieli nas od weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix:D udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute blog you have! I blog about skincare. I am following you now,hopefully you'd like to follow back :)

    lovebareskin.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze powiedziawszy według mnie każdy z One direction mógłby im podarować 10% swoich zarobków i też wszyscy byliby szczęśliwi. A nie tylko reklamować się piosenką i esemesami.. Ale cóż, to tylko moje zdanie. (;

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy