My life photos

Ticket tonight we are young !

12:30Ann...♥

Już wcześniej piałam na blogu że wybieram się na koncert Justina Biebera oraz One Direction, i muszę się wam pochwalić że w tamten piątek przyszły do mnie bilety na koncert JB. Wiem że nie którzy nie lubią Justina lub One Direction mówią na nich przeróżne okropne słowa że się "wylansili" i takie tam ale chcę żebyście wiedzieli że tak na prawdę nie mieli kolorowego życia na początku że od razu jak pokazali się w TV świat ich pokochał... Nie będę wam opowiadać jakie mieli życie bo tylko belieberki i directionerki wiedzą jak na prawdę było. Przykro mi jest tylko i wstyd z Polaków jak oni traktują inne osoby które prawdopodobnie osiągnęły więcej niż ktoś może osiągnąć przez całe swoje życie.




Ten post jest trochę inny niż dotychczas były ale chciałam żebyście wiedziały/ wiedzieli jaka jest moja opinia o tym .




You Might Also Like

10 komentarze

  1. wkurza mnie bardzo zachowanie Polaków, i nie tylko.. chłopak ma głos, i to trzeba przyznać. lubię posłuchać od czasu do czasu 1d i bibera :) a na koncert wybrałabym się bez żadnych zachamowań! :) i powiem, że Ci zazdroszczę :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo tego,ze nie lubie ich muzyki to do nich nic nie mam. Zawsze staram sie przesledzic czyjes zycie zanim zaczne oceniac. Nie rozumiem tych wszystkich bezpodstawnie krytykujacych ludzi. Udanego koncertu! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram post, bo kocham Justina <3
    Jedziesz z kimś czy sama ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miałam plany i już w piątek miałam mieć bilet, ale mama uznała, że samej mnie nie puści bo nasłuchała się co jest na koncertach. Przeraził ją ten tłum. I niestety nie jadę, ale jak JB znowu tu bd to na 100% uda mi się kogoś znaleźć, żeby pojechał ze mną ! ;D

      Usuń
  4. Też jadę na ten koncert, gdzie masz bilety? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego koncertu ;) Oby nie było na nim antyfanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta piosenka. :>
    Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA LECĘ NA BEYONCE ! Nie mogę się doczekać ;d
    udanego koncertu ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy