My life outfits

Winter outfit

16:00Ann...♥

Zdjęcia z outfitu nie są robione lustrzanką bo spostrzegłam że nie mam aż tak dużo czasu żeby wychodzić co kilka dni na dwór i robić zdjęcie aparatem chodź na pewno byłyby lepszej jakości ale na mój telefon nie narzekam. Zdjęcia z mojego outfitu były wykonane w sobotę. Gdy jest zima przede wszystkim stawiam na wygodę płaskie obuwie i ciepłe nie raz się spotkałam z butami które wyglądają na prawdę świetnie ale co z tego jeżeli ogóle nie są ciepłe. Na sobie miałam też bordowe leginsy z Bershki oraz czarny prosty płaszczyk. Komin, pierścionek i torebkę której tu za bardzo nie widać kupiłam w H&M jest bardzo pakowna a przy tym świetnie wygląda więc nic jej nie brakuje. 
Mam nadzieje że wam się spodoba.


You Might Also Like

5 komentarze

  1. dziękuję za komentarz, poprawił mi humor ;)

    u ciebie równiez świetna notka i świetne zdjecie
    Pozdrawiam

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygoda to podstawa ! Zwłaszcza w zimę kiedy nie trudno o wywrotkę ! ; ) podobają mi się takie proste stylizacje ! ; )
    Zapraszam do siebie !
    www.drabinamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy