dream My life

25.03.2013

14:33Ann...♥

"Nigdy nie myślałem, że jeszcze w tym roku będę stał na tej scenie u Was. Kto jak kto, ale Wy bardzo dobrze wiecie, co znaczy NEVER SAY NEVER. Dziękuję, że tyle na mnie czekaliście." - JUSTIN BIEBER, Łódź 25.03.13
  
Ta data z pewnością przejdzie do historii. Wczoraj jak wiecie odbył się koncert Justina w Polsce ! 
Pierwszy koncert i najlepszy ! Było około 10 tys. osób! 
Do tej pory nie do końca dotarła do mnie wiadomość że właśnie byłam na koncercie Justina. Cały koncert pełen, napełniony dodatkami od świetnych choreografii po latanie na platformie do beliebers na trybunach!
Czyli mnie, cała w emocjach które sięgały zenitu po wejściu na arenę sama nie mogłam uwierzyć  że tam jestem. Justin wzruszył nas nie jeden raz ale dzięki temu koncertowi mamy jeszcze więcej siły aby walczyć o marzenia przynajmniej ja mam ! Na kolejny koncert chcę M&G i być w Diamond circle!






Justin: All you got to do is SWAG
Beliebers: SWAG
Justin: SWAG
BELIEBERS: SWAG
Justin: SWAG
BELIEBERS: SWAG, SWAG, SWAG, SWAG, SWAG x100
Justin: SWAAAG
♥♥♥

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Heh ja tam za nim nie przepadam :)

    Mam nadzieję, że skomentujesz stylizację na moim blogu: http://exclaimhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. All u gotta do is SWAG! SWAG SWAG yeah!

    Było cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno bilety na koncert Justina były od 150 zł d0 1500 zł. Zdradzisz ile ty zapłaciłaś i jakie miałaś miejsce? Jak to wyglądało, te droższe bilety miały lepsze miejsca (blisko sceny?
    pozdrawiam i strasznie ci zazdroszczę :) szczęściara z ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam za nim nie szaleje ale nic tez do niego nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute outfit, love the jacket :)

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy