My life outfits

Cracow Fashion Week & Outfit

19:05Ann...♥

W minioną sobotę odbyła się impreza pod nazwą Cracow Fashion Awards na to wydarzenie dostałam zaproszenie więc z chęcią poszłam, młodzi projektanci Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru 
prezentowali swoje ubrania, a my oglądaliśmy wszystko odbyło się w NCK. Z tego co widziała było bardzo duże zainteresowanie ludzi było pełno od blogerów modowych po fotografów oraz normalnych ludzi którzy przyszli zobaczyć jak to wygląda. Czy się udało ? Dla mnie tak, jednak ta zbyt duża ilość ludzi przeszkadzała na początku ale po jakiś 15 minutach po rozpoczęciu pokazu zostałam wpuszczona do strefy VIP tam było lepiej jak dla mnie.





Z chęcią wybrała bym się jeszcze raz, stwierdziłam że takie towarzystwo 
wszędzie blogerzy, moda to coś co czuje się najlepiej. Oby więcej takich zaproszeń i wydarzeń.

You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy