food and candy My life

Make cupcake with Ann

19:16Ann...♥

Stwierdziłam że ostatnio nie dodawałam posta związanego z jedzeniem, co za wstyd!
Dla mnie nie ma nic lepszego niż babeczki i to przyrządzone samemu, 
wiadomo że z przepisem i z opakowania jest łatwiej ale nie ma to jak 
pójść do kuchni i przyrządzić coś słodkiego. 
Każdy chyba lubi babeczki.






Przepis ten mogę polecić w 100 % babeczki, które zrobiłam 
były wyśmienite wiadomo nie każda babeczka posiadała 
idealny kształt ale smakiem każda była równa.

Mam nadzieje, że podobają wam się takie posty trochę odbiegające od 
mody i tego wszystkiego, a jeśli zaś chodzi o modę to w najbliższy 
weekend będę uczestniczyć w Cracow Fashion Week -- > KLIK oraz 
udam się na Cracow Fashion Awards jest to dość ważne wydarzenie modowe 
odbywające się w Krakowie mogę przyznać że największe jestem bardzo 
szczęśliwa że pojawię się tam będę mogła być na pokazie oraz spotkam się z innymi 
blogerami modowymi, wymienię się adresami oraz znajdę się w gronie osób które mają 
takie same zainteresowania jak ja. Teraz tylko czekać aż znajdę się przed kamerą, 
oczywiście żartuję chodź nie ukrywam że chciała bym być zauważona na tym 
wydarzeniu na pewno było by to wielkie przeżycie ale nie ma co się 
nastawiać i przewidywać wyjdzie jak wyjdzie, 
może mi szczęście dopisze.




You Might Also Like

5 komentarze

  1. ach jak pysznie wyglądają ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam<3 Smaka mi zrobiłaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. hey, oh wow we like your blog, would you like follow eachother? we starts and follow you on gfc! please do the same, hugs the twins from www.wmw-style.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy