My life

Berlin here I come ! ...

11:43Ann...♥

Nie wiem czy wiecie ale zapewne osoby które czytają mojego bloga i czytały post domyślają się dlaczego jadę do Berlina. Tak kolejny koncert i kolejne marzenie będzie spełnione teraz One Direction! 
Z racji tego że wyjeżdżam już w piątek żeby mieć więcej czasu na zwiedzanie, sklepy i takie tam. 
Myślę że porobię dużo zdjęć i inspiracji zobaczymy może spotkam tam też osoby które zawsze chciałam spotkać ...
Ale jak na razie zostało mi pakowanie. Wyjeżdżam na 2-3 dni więc nie będę brała połowy szafy wezmę przemyślane outfity ale których jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć na blogu więc z Berlina przywiozę nie tylko inspiracje ale też nowe outfity na bloga. Pakowanie jest trudne ale jeśli ma się listę tak jak ja to zrobiłam nie powinno się niczego zapomnieć ... oby.




You Might Also Like

7 komentarze

  1. świetnie,że spełniasz swoje marzenia:)
    zapraszamy do nas na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze i koniecznie daj znać jak wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pakowanie jest ciężkie. Ale z listą będzie dobrze;*

    Czekam w takim razie na zdjęcia z Berlina;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej zabawy na koncercie! Podziwiam Cię za to, że potrafisz się spakować z listą, nigdy nie umiem się do tego zabrać i w rezultacie pakuję się godzinę przed odjazdem ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy