My life

Yes, I came back ...

16:03Ann...♥

Berlin jest cudownym miastem do zwiedzania i jak i do kupowania. Jeszcze takiego zawrotu głowy nie miałam zwiedziliśmy najważniejsze zabytki w Berlinie poszliśmy do Primarka i oczywiście na koncert który okazał się być najlepszym przeżyciem.
Jako  że byłam już w Primarku wcześniej tylko że w Londynie to mogę trochę stwierdzić że przypadł mi do gustu bardziej ten w Londynie niż w Berlinie.Ale i tak to nie mogłam wyjść z pustymi rękami.




You Might Also Like

11 komentarze

  1. No to pokazuj co kupiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę się wybrać do Primarka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście uwielbiam Niemcy - ich strukturę i organizację. Ale mnie zauroczył Hamburg - metopolia, która w przeciwieństwie do Berlina nie jest cicha i spokojna :) Byłaś kiedyś? Jak nie to polecam gorąco!

    Zapraszam do siebie:
    http://madamepoupee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A na czyim koncercie byłaś ? ;3
    Primark jest najlepszy , też jak byłam w Berlinie to odwiedziłam go ;D

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu ostatnie zdjecie jest super <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy