My life outfits

Cloudy outside

13:33Ann...♥

Dzisiejsza pogoda przypomina mi pogodę w Londynie. Nie pada lecz jest pochmurnie, nie jest zimno ani ciepło. I pewnie wtedy połowa dziewczyn staje przed szafa z pustką w głowie jak się tu ubrać. 
Ja przedstawię wam moją propozycję nie za ciepło nie za zimno. 
Ażurowy sweterek i to w kolorze jasnego różu dodaje takiego uroku przynajmniej ja tak sądzę w połączeniu z czarnymi rurkami i balerinami do tego parka, naszyjnik KLIK , kopertówka i nasz outfit jest gotowy. 
Simple but effective




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Śliczna torebka *,*

    www.olcie323.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna parka
    ciekawy look :)
    mimo ciemnych kolorow wyglada to bardzo fajnie :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam ten problem ;) Ostatnio w taką pogodę wyszłam z domu ubrana w długie spodnie i bluzkę z długim rękawem i było mi tak duszno,iż myślałam tylko o zrzuceniu tego wszystkiego z siebie jak najszybciej ;) Świetna propozycja zestawu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, podoba mi się Twój blog :)
    Ja dopiero zaczynam przygodę ze swoim, mam nadzieje, że wpadniesz też do mnie:
    http://pretaporte-and-more.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam ;)


    Polecam wziąć udział w konkursie, który widnieje u mnie w poście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz. Taki casualowy look, ale mimo wszystko fajny (:

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga:
    youre-different.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś Parkę???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy