My life outfits

LA Story.

16:43Ann...♥









































Wakacje czas niespodzianek, udanych imprez oraz zabawy a przede wszystkim odpoczynku którego nie miało się w roku szkolnym. Jak by mnie ktoś zapytał jakie plany mam ? Nie wiedziała bym co odpowiedzieć czas pokaże. Jak pisałam w poprzednim poście właśnie ruszyła mój największy i najbardziej oczekiwany plan, marzenie do zrealizowania "Your Swaggy Store " ---> Klik więc na pewno chciała bym to rozkręcić,
 < polubcie moją stronę na fb i napiszcie w kom. czy to zrobiłyście a na pewno wam to jakoś wynagrodzę >
Rozmyślając co wydarzyło się w czasie tego roku szkolnego jest nie do pomyślenia tyle się działo tyle marzeń spełnionych, gdyby ktoś na początku roku powiedział mi że pojadę na koncert Justina Biebera i One Direction kazała bym mu się pewnie popukać w głowę a tu proszę jestem już po 2 koncertach i to takich artystów że teraz dopiero zaczynam wierzyć ze mam szczęście że udało mi się kupić bilety! A już planuję kolejne chodź jutro już idę na kolejny Room94 mam zamiar się świetnie bawić bo w końcu należy korzystać z życia YOLO! Ostatnio stawiam na stonowane kolory pewnie jedynym z tych powodów jest pogoda która panuje za naszymi oknami. Proste dodatki i potrafią dużo zmienić w naszym stroju.











You Might Also Like

6 komentarze

  1. hej :) życzę spełnienia marzeń jeśli chodzi o Your Swaggy Store :) polubiłam ;d

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia;D

    Zapraszam do mnie ;p
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się że tyle marzeń ci się spełniło :)
    piękne miejsce na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zaintrygowal mnie Twoj zestaw, lancuch na szyi jest swietny i dodaje pazura calej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy