dream My life

Dream came true...

13:44Ann...♥

Ten post będzie nieco inny niż poprzednie otóż jak wiecie ten tydzień jest ostatnim tygodniem w którym mamy wakacje ale zarazem dla mnie najlepszym i jak najbardziej zwariowanym i wymarzonym jaki może być. W środę byłam wraz z Justyną w studiu nagraniowym by nagrać kilka coverów (ona śpiewała, ja aż tak świetna nie jestem) był to prezent urodzinowy który dostała od znajomych i przyjaciół było to jej marzenie teraz może już to odznaczyć bo myślę ze ten dzień zapamięta długo i na zawsze będzie miała pamiątkę z tego dnia. Sądzę że nigdy nie sądziła że dojdzie do tego ze będzie śpiewała w studiu ale marzenia sa po to by je spełniać nie?






Jeśli zaś chodzi o mnie to też już w tym tygodniu spełniłam swoje kolejne marzenie. Tydzień temu w poniedziałek poszłam na casting do Tvn-u. Chodziło o nagranie reklamówki i kilku scenek na potrzebę jednego z programów telewizyjnych Tvn. Dałam z siebie 100 % na castingu a już w ten poniedziałek dowiedziałam się że spodobałam się reżyserowi i jest już w obsadzie. Wczoraj były nagrania, wszystko wyszło na prawdę świetnie. Wszyscy byli zadowoleni, a ja mogłam tym samym spełnić swoje kolejne marzenie, które oby zapoczątkuje coś większego. Tak więc wkrótce na przełomie październik/listopad będziecie mogli mnie zobaczyć w Tvn! Jestem bardzo ciekawa jak to będzie siedzieć przed telewizorem i oglądać samą siebie? Ha, zobaczymy. Pamiętajcie nigdy nie rezygnujcie z marzeń i dążcie do celu bo wszystko da się zrobić i spełnić jeśli tylko się chce!


You Might Also Like

6 komentarze

  1. łoł jestem pod wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) czekam na efekty pracy w tvn-ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęściara :) wierzę w Ciebie od zawsze, wiesz o tym i 3mam kciuki w dalszym ciągu! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, czekam na transmisję w tv:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy