My life outfits

Autumn weather outfit

13:59Ann...♥

Od dłuższego czasu na blogu panował nastrój marzeń i że trzeba je spełniać bo mamy jedno życie i trzeba je wykorzystać. Dziś za to przedstawię wam mój outfit jesienny, jesień już z nami więc deszcz i wiatr będzie pojawiał się częściej, osobiście tego bardzo nie lubię ale cóż wpływu na pogodę nie mam. Za to mam wpływ na to jak się ubiorę. Przedstawię wam teraz outfit  w który ubrałam już wcześniej do szkoły, lecz dopiero dziś udało mi się zrobić zdjęcia.Butelkowo-zielona parka do tego musztardowe botki, czarne spodnie i w kilku odcieniach flanelowa koszula, która zawładnęła moim sercem. Wygodna, miękka i za to zielona, myślę że kolor zielony ostatnio mi się bardzo spodobał. Polecam każdemu koszule flanelowa można ja skomponować z czarnymi rurkami, zapiąć pod sama górę guziczki, tak jak ja to zrobiłam i wyglądasz świetnie i za to jeszcze modnie!




A wy co o tym sądzicie ?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo ładna jesienna stylizacja:)
    Urzekła mnie koszula i kolor botków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw :) Do twarzy Ci w takich kolorkach:) Zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog:) obserwujemy?:) ja już dodałam:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienny outfit w moim guście:D Mega<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy