inspiracje My life

Sheinside

21:12Ann...♥

Ostatnio możemy zauważyć, że coraz bardziej popularne staje się kupowanie przez internet jest to jedna z tych metod, która jest wygodniejsza i nie potrzeba nam wyjścia z domu tylko w piżamie na łóżku możemy wybrać ubranie które nam się podoba, wybrać rozmiar spośród wymiarów, które nam odpowiadają. Jest to dość ciekawa opcja, która moim zdaniem jest bardzo wygodna i dla takich leniuchów, a przypuszczam że nie każdy ma ochotę chodzi po centrach handlowych w poszukiwaniu czegoś co w padnie mu w oko jest idealna. Dziś przedstawię wam sklep  Sheinside  - sheinside


 Sheinside jest firmą, która oferuje ubrania, które są niesamowite. Każdy powinien sobie znaleźć tam coś dla siebie.Przedstawię wam kilka kategorii ubrań, które możecie tam znaleźć ale jeśli chcecie zobaczyć resztę wejdźcie na ten link: Sheinside Jest to mniej więcej podzielone na 5 kategorii : Dresses,Tops, Bottoms Jewelry i Accessories. Wybiorę dla was po kilka rzeczy z tych kategorii by pokazać wam asortyment tego sklepu.












 &




Przedstawiłam wam kilka rzeczy, czy te spódniczki i szorty nie są słodkie ? Dla mnie są śliczne jestem zakochana w tych spódniczkach, bluzach i koszulach oczywiście nie zapominając o sukienkach, które bym chciała mieć w szafie jak najlepiej wszystkie. Napiszcie w komentarzach swoją opinię, jestem ciekawa co sądzicie o tych spódniczkach i koszulach są tez w waszym typie?

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Znam dobrze ten sklep, i jestem bardzo zadowolona z zakupów jakie u Nich poczyniłam:)
    Bardzo fajny post , ciekawie wszystko przedstawiłaś
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam, kochana ;** Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten sklep :) kliknęłam dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. klikłaam jakieś 6 razy :0
    mam nadzieje ze pomogłam
    będę wdzięczna jak mnie odwiedzisz i zaobserwujesz
    zapraszam:
    http://xsweetxgirlss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój wybór niekoniecznie pokrywa się z moim stylem, ale i ja jestem zakochana w niektórych ciuszkach z SheInside <3 Każdy znajdzie tam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sklep ma świetny asortyment! :) Oczywiście kliknęłam kilka razy! Powodzenia w nawiązywaniu współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór sukienek mają ogromny najchętniej kupiłabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy ;d Bardzo fajny post ;d Kliknęłyśmy w baner :)
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy