My life videoblog

New stuff + over 61 000

22:13Ann...♥

Zima już nadeszła, śnieg zaraz spadnie, później będzie chlapa-ciapa, a następnie znowu zacznie się robić ciepło jest tak co roku ale jednak zimna jest tą pora roku, która przypadłam mi bardzo do gustu nie wiem dlaczego może to ten zimowy klimat, świeczki palące się w pokoju, pięknie przy tym pachnąc, do tego gorąca czekolada z bita śmietana to coś co lubię najbardziej.

Ostatnio siedząc tak wieczorem przeglądając vlogi i filmiki na yt moich ulubionych brytyjskich, amerykańskich i polskich youtuberek, zastanawiałam się czy może nie zacząć mojej przygody z youtubem? Nieraz miałam doczynienia juz z przerabianiem filmików, muzyki i tego typu rzeczy i mogę stwierdzić że podoba mi się to i lubię sklejać i montować teledyski i filmiki, więc siadłam przy biurku i nakręciłam taki pierwszy filmik. Przerobiłam go i zastanawiałam się czy go wrzucić lecz stwierdziłam co mi szkoda po czym następnego dnia nakręciłam drugi ale świąteczny, nie jestem w tym perfekcyjna ani nic takiego po prostu zawsze miałam wizję jak chcę żeby wyglądały moje filmiki i chce dojść do tej perfekcji ale do tego mi jeszcze daleko. Pozostawiam wam moje filmiki do oceny, jeśli wam się spodobały to  subskrybujcie i dajcie łapkę w górę. 

Jeśli zaś chodzi o ponad 61 tys. wyświetleń na tym blogu jestem całkowicie zaskoczona i bardzo szczęśliwa. Zakładając tego bloga nigdy nie sądziłam że uda mi się osiągnąć ta liczbę to wszystko dzięki wam i dzięki temu że chcecie czytać mojego bloga. Dziękuję wam za to że sprawiacie że za każdym razem jak wchodzę na bloga mam kilka komentarzy do opublikowania i zawsze pojawia się wtedy uśmiech.












You Might Also Like

6 komentarze

  1. cudowny filmik :) więcej takich ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie :) Jeśli masz ochotę to załóż yt, czemu nie! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mega mas zkubek :D extra filmik ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool stuff :) XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasp dudes! Amazing stuff continues the good work. bubblegumcasting.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy