dream inspiracje

Ellie Goulding is wearnig Your Swaggy Store tee

18:16Ann...♥

Ellie Goulding i Your Swaggy Store


Pamiętacie może jak wspominałam wam o Your Swaggy Store ?
Mała firma, która dopiero zaczyna swoją przygodę a już teraz może pochwalić się że sama Ellie Goulding nosi ich koszulkę! WoW!


Gdy Ellie dodała to zdjęcie byłam w kompletnym szoku nie wiedziałam co zrobić, co powiedzieć, cieszyłam się i mogę powiedzieć z 100 % przekonaniem że dzień 06.02.2014 był najlepszym dniem (jak na razie ) w 2014 roku. Jeśli chcielibyście żeby ta koszulka też znalazłam się w waszej szafie jedynie co musicie zrobić to napisać do Your Swaggy Store na facebooku.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. oo ;) to spore osiągnięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka kochana - napiszę na FB :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy