My life outfits

lovely time

18:00Ann...♥




Tak jak pisałam w poprzednim poście byłam w Warszawie gdzie spędziłam niesamowity czas. W tym czasie udało nam się mieć prześliczna pogodę idealną na zdjęcia oraz zwiedzanie, które było naszym głównym celem.


 Znalazłyśmy też kilka świetnych miejsc do zdjęć, dzień ten był dość wykańczający ponieważ w mieście spędziłyśmy około 8h na chodzeniu. Naszym stałym punktem za każdym razem gdy byłyśmy w centrum był starbucks jak dla mnie nie a lepszej kawy. Jeśli ktoś mnie zapyta teraz jakie jest moje ulubione miejsce w Warszawie bez wahania odpowiem mu ze jest to Nowy Świat te uliczki urzekły mnie od samego początku Gdy tylko będę miała możliwość ponownie pojechać do Warszawy z chęcią udam się tam ponownie.


You Might Also Like

3 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy