My life photos

winter break

15:46Ann...♥

Mam teraz ferie zimowe, niestety minął właśnie pierwszy ich tydzień, ale nie mogę narzekać. We wtorek wyjechałam do Warszawy na kilka dni jednym z powodów dla którego się tam udałam był koncert Ellie Goulding. Postaram się zdać wam relacje w następnym poście. W Warszawie spędziłam niesamowity czas jako, że był to mój pierwszy raz w Warszawie myślę że wykorzystałam go na 100%.


Dzięki Justynie posiadam teraz masę świetnych zdjęć i z chęcią je wam pokaże. Z niecierpliwością czekam , aż opisze wam pewną sytuacje, która mi się przytrafiła.


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Podoba mi się twój blog, dlatego nominowałam cię do LBA, reszty dowiesz się na moim blogu :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, bardzo podoba mi się nagłówek bloga :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserowować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ,że miło spędziłaś czas - czekam na relacje z tej przygody która cię spotkała kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy