My life photos

more about me

14:28Ann...♥

Jak dobrze już sami wiecie z własnego doświadczenia lub gdy patrzycie na mój blog możecie powiedzieć że nie za często pojawiają się posty. Spowodowane jest to tym że doba ma tylko 24 h a ja za dużo czasu spędzam oglądając inne youtuberki oraz blogerki zamiast siąść i napisać dla was posta żebyście byli zadowoleni. Jednak jest jedna aplikacja którą chyba przeważnie każdy posiada na swoim telefonie jest to instagram. Gdy nie oglądam inne blogi lub filmiki właśnie tam spędzam większość mojego czasu. Znajdziemy tam przeróżne zdjęcia które mnie osobiście inspirują. Oczywiście posiadam tam własne konto : @annwithswag jeśli macie tą aplikacje i chcielibyście mnie zaobserwować na pewno będzie mi miło. Możecie także napisać pod którym zdjęciem 'jesteś z bloga' będzie mi bardzo miło że ktoś jednak czyta te posty i zobaczyć was kochane osoby, które czytają mojego bloga.

Oto kilka przykładowych zdjęć które sama dodaję, wszystkie zdjęcia które się tam znajdują są wykonane przeze mnie. 


 
Znajdziecie tam też informację jak spędzam swój dzień, co robię oraz moje ' inspirujące' zdjęcia. 
Dodaję też wiele zdjęć z moich wypadów na koncerty, myślę że można to potraktować jako taki prywatny pamiętnik ze zdjęć każde zdjęcie przypomina mi chwilę w którym było ono zrobione oraz pozwala przypomnieć wydarzenia, które miały miejsce jednak jakimś dziwnym trafem wyparowały z głowy.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. wszystkiego najlepszego Kobietko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Instagram pochłania dużo czasu;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecia !

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja *.*
    zapraszam http://mamswojstylblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy