My life photos

Concert time !?

19:03Ann...♥

Dzisiejszy post jest poświęcony właśnie koncertowi na który ostatnio się udałam.Gdy przeglądniecie mojego bloga można stwierdzić, że dość sporą część zajmują posty związane z koncertami na których byłam. Jednak gdy zbierze się je wszystkie i porówna do siebie można stwierdzić. Każdy z nich był jedyny w swoim rodzaju, każdy miał "to coś" co sprawiło, że zapamiętam go na długo. Pewnie chcecie wiedzieć na kogo koncert znowu się udałam otóż koncert Room 94, tak jak czytanie mojego bloga to pewnie wiecie że już byłam na ich koncercie gdy pierwszy raz zawitali do Krk. Lecz ten był jeszcze lepszy a to dlatego, że supportem ich był Black Radio. Jeśli oglądasz x factrora to możesz kojarzyć ta nazwę występowali oni prawdopodobnie w 2 odcinku i od razu wiedziałam, że muszę kiedyś pójść na ich koncert. Gdy tylko dowiedziałam się że to właśnie oni będą supportem Room 94 to byłam mega szczęśliwa. Miałam taką okazję i można powiedzieć szczęście, że rozmawiałam z nimi około 1h po ich koncercie i przed. Są wspaniali, śmieszni oraz tworzą niesamowita muzykę, czego chcieć więcej? Nic to wszystko mi wystarczy. Chyba nie muszę wspominać że koncert był niesamowity stałam co prawda z samego tyłu. Jednak miałam to szczęście, że poznałam wspaniałe osoby z którymi przetańczyłam i wybawiłam się na właśnie tym koncercie. Wspaniały czas i wspaniali ludzie z którymi na pewno nie urwę kontaktu i dzięki nim zapamiętam ten dzień na długo.
Oczywiście nakręciłam tez coś dla was oto link do mojej "relacji ". 
Zapraszam i miłego oglądania.

You Might Also Like

2 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy