My life

update my life

18:33Ann...♥

Nie wiem jak zacząć, nie wiem co napisać bo jest tego tyle, nawet nie wiem czy ktoś to czyta....

 W ostatnim czasie czyli od 18 maja gdzie dodałam ostatniego posta zmieniło się tyle że nawet nie powiedziała bym że będzie tak dużo rzeczy o których będę miała napisać. To zacznijmy od tego że 20 maja miałam moje urodziny, jestem już pełnoletnia zdążyłam zrobić prawo jazdy i zaczęłam rozwijać yt i w naszym domu pojawił się piesek. Jak sami widzicie posty nie dodaje regularnie tylko jak wypadnie jak mam czas i mam o czym pisać. Z jednej strony to dobrze bo jak już go piszę ma masę inspiracji z którymi chciała bym się wami podzielić.

Zdjęcie z moich urodzin, ścianka do zdjęć i wszystkie osoby na których mi zależy i ta impreza nie odbyła by się bez nich. Za niedługo na moim kanale na yt KLIK pojawi sie filmik właśnie z tych urodzin myślę że jest to fajny pomysł na pokazanie wam moje małe przygotowania i na pewno będzie to fajna pamiątka.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. ale ślicznie wyglądalas na urodzinach! :) I widze jeszcze jedna znajna mi blogerke;o oo! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się u ciebie zmieniło. Spóźnionego wszystkiego najlepszego i gratulacje zdania prawka! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ściana jest świetna! :) Super zdjęcie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy