My life outfits

Torby Eko + konkurs

11:00Ann...♥



Gdy idziesz do sklepu pierwsze co bierzesz ze sobą jest to plecak lub torba. Jeśli chodzi o mnie ja wybieram te 'eko' dlatego że  wyglądają na prawdę fajne i można znaleźć napis lub rysunek idealny dla siebie ale także są poręczne i pasują nam do wszystkiego. Dlatego przedstawiam wam dziś firmę, która zajmuje się sprzedażą właśnie takich toreb jak widzicie na zdjęciu. Dzięki inicjatywie z ich strony mam dla was do wygrania 2 torby czyli wygrywają dwie osoby. Jedynie co należy zrobić to polubić stronę na fb, a następnie napisać w komentarzu, którą torbę chciałybyście dostać oraz swojego maila poprzez którego mogłabym się skontaktować ze zwycięzcą.
 
 



Powodzenia!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Powodzenia wszystkim! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba z drugiego zdjęcia, polubiłam i asia.mania3@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 2. torba
    polubiłam. Baska.dz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy