My life videoblog

What's on my IPhone 5s ? & my youtube fav.

19:41Ann...♥

Myślę że całkiem udaje mi się pisać dla was posty coraz częściej więc dzisiaj mam dla was krótki filmik ale tym razem mój własny. Gdy mam czas wolny to jednym z kilku zajęć które wtedy robię jest oglądanie filmików na youtube. Za niedługo zacznie się cała masa filmików odnośnie szkoły i diy z których można czerpać inspiracje. Jednak teraz gdy mamy środek wakacji na youtube można spotkać dużo filmików odnośnie Iphone czyli typu ' co jest w moim telefonie , jakie aplikacje posiadam ' osobiście uwielbiam oglądać takie filmiki. Zawsze można podpatrzeć jakąś aplikacje i ściągnąć ją na swoją komórkę. Zainspirowało mnie to do zrobienia własnego filmiku, pokażę wam też w nim jakie osoby subskrybuje na youtube może i to ja będę osobą, która was zainspiruje.












Oczekujcie następnego posta! Będzie mała niespodzianka dla was :)

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy