My life

Back to school !??

23:43Ann...♥

Powrót do szkoły nie musi być wcale taki zły jeśli posiada się odpowiednie nastawienie i jest się przygotowanym to nie ma co się martwić i należy wejść do szkoły z podniesioną wysoką głową i z nastawieniem że ten rok szkoły będzie lepszy od poprzedniego. Takie jest moje nastawienie chodź wiem że wcale nie będzie łatwo ponieważ czeka mnie matura w tym roku ale wiem że cała ta ciężka nauka opłaci się pod koniec roku. Musze też zdawać sobie sprawę z tego że wydaje się że jest jeszcze dużo czasu ale wiem że minie to bardzo szybko. Dlatego też uwielbiam oglądać filmiki typu 'back to school' i czerpać inspiracje z pomysłów na fajne i własnoręcznie zrobione przybory szkole, które ułatwią ci powrót do szkoły i naukę przez cały rok. Oto kilka, które ostatnio oglądałam :


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Cześć!
    Super blog!

    Zajrzyj też na mój: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to fakt, powrot do szkoly nie jest taki zly jak ma sie dobre nastawienie!;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo pozytywne nastawienie, może i ja zmienię swoje? :D Filmiki bardzo interesujące i przydatne, skorzystam z zawartej w nich "wiedzy" xD

    ♥Serdecznie zapraszam!♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy