food and candy My life

Healthy Back To School Lunch Ideas.

12:30Ann...♥

 Healthy Back To School Lunch Ideas  czyli jak zdrowo zacząć ten rok szkolny od zdrowych posiłków, które dodadzą ci energii na cały dzień aż do ostatniej lekcji. Jak wiecie teraz jest ten cza, kiedy wszyscy panikują i zastanawiają się w co się ubrać jakie buty wybrać. Jeśli zaś chodzi o posiłki, które zabieramy ze sobą do szkoły zazwyczaj kończy się to kanapką z szynką lub z serem. Chce wam pokazać filmiki które zainspirowały mnie do poświęcenia troszeczkę więcej czasu rano lub jeśli go nie mamy tak dużo bo wolimy pospać. Te posiłki są też bardzo dobre jeśli przygotujemy je wieczorem i włożymy na noc do lodówki. Zapraszam do oglądania i podzielcie się w komentarzach co wy zabieracie do szkoły na przerwę śniadaniowa.




Chciałabym wam też pokazać filmik odnośnie prostego makijażu, który możemy wykonać do szkoły w końcu dbamy o to żeby wyglądać przyzwoicie podczas bycia w szkole bo spędzamy tam wystarczająco dużo czasu w ciągu naszego dnia.


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ja na zajęcia robię bułki wieczorem i rano kupuję jeszcze jakiś jogurt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!

    Super blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne filmiki, bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka:) Mi już pomysły na lunche się konczą;/
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę się w końcu zabrać za jakieś porządne śniadania, bo zazwyczaj kończy się na kanapce, jabłku i soku :D
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te filmiki, dodałam twojego tumbrla do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy