inspiracje My life

tumblr inspi.

15:22Ann...♥

Każdy czasem potrzebuje troszeczkę inspiracji czy to w wyborze stroju, który ubierze lub przy urządzaniu pokoju albo nawet przy urządzaniu mieszkania. Moim zdaniem najlepszą stroną do szukania inspiracji jest powszechnie wiadoma strona jak tumblr.com posiadam ta moje konto, wystarczy kliknąć tutaj : fuckthislittlestuff.tumblr.com. Jeśli jesteście osobami takim jak ja, które lubią czasem siąść wieczorem  z kubkiem kawy lub herbaty i pooglądać jakieś inspirujące zdjęcia z których możecie zaczerpnąć pomysły to ta strona jest dla was idealna. Jeśli posiadacie już konto podajcie mi link do twojego tumblra i z chęcią zobaczę i zaobserwuję was.




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Uwielbiam tumblr'a! A Twój jest świetny, będę go regularnie odwiedzać :) Szkoda, że w roku szkolnym jest mało czasu na te wieczory z kubkiem w ręku :(
    Chciałam też zaprosić Cię na swojego bloga o raczej nietypowej tematyce. Mam nadzieję, że w wolnej chwili do mnie zajrzysz :)
    http://trefonds-de-juliette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! :D wpadnij do mnie: perswazyjnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, uwielbiam :)
    Całusy :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy