inspiracje My life

Fall czyli jesień

12:16Ann...♥

Jak już dobrze widać na zewnątrz i po temperaturze przyszła do nas już jesień. Ciepłe swetry i co najważniejsze gorąca czekolada i pełno świeczek w pokoju, które zapalamy na wieczór. Jestem zdecydowanie jedna z tych osób, które kochają zapalać pełno świeczek w pokoju, siąść z kubkiem gorącej czekolady i dobrą książką , jeśli nie mam nic do nauki jest to na pewno sposób na spędzenie wieczoru.



Jeśli znacie mnie na tyle dobrze to na pewno powiecie że post nie może się obejść bez filmików z youtube. Na yt panuje teraz czas na filmiki związane z jesienią, z których możecie zaczerpnąć inspiracje odnośnie stroju jak  i wystroju swojego pokoju oraz makijażu. Przedstawię wam teraz kilka moich ulubionych z których ja czerpię inspiracje. W komentarzu podajcie mi co wy lubicie oglądać an yt i jakie filmiki są waszymi ulubionymi i może chciałybyście żebym przygotowała dla was jakiś, wszystkie propozycje napiszcie mi w komentarzach.





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajny jest ten filmik DIY o kurtce :) Co do książki Zniszcz Ten Dziennik możesz dostać ją w Empiku lub Matrasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jesienne wieczory spędzam w łożku z moja połówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gorąca czekolada to jeden z punktów, dzięki którym jesień nie jest taka zła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy