inspiracje My life

my dream room tour

12:30Ann...♥

Białe ściany, białe meble i wielki białe łóżko na środku pokoju to w trzech słowach wymarzony pokój. Trochę monotoniczne i jedno kolorowe możecie pomyśleć ale w zestawieniu z czarnymi i złotymi dodatkami wszystko będzie wyglądało bardzo nowocześnie. Właśnie przedstawiłam wam w kilku zdaniach mój nowoczesny wymarzony pokój. Jeśli zaś chodzi o zmiany, które cały czas wprowadzam do mojego pokoju inspiruje się filmikami, które może wam też jakoś pomogą zdecydować i dodadzą inspiracji jeśli chcecie coś zmienić w swoim pokoju.




Mam nadzieję, że dostałyście dodatkową dawkę inspiracji i jesteście gotowe by zmienić
 wasz pokój w swój wymarzony. Dajcie znać w komentarzu czy też jesteście osobami, które uwielbiają białe wnętrza i wystroje ?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. fajne room tour;y troche tumblerowe wnętrza. Zatsanawiam sie czy wlasciciele tych pomieszczeń utożsamiaja sie z nimi w 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne te filmiki! ;) Najlepszy chyba ostatni :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham białe wnętrza <3
    Ja mogłabym mieć wszystko białe w pokoje, dosłownie wszystko,
    oprócz wnętrza szary bo tam dominuje kolor czarny :*
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również podobają się białe, minimalistyczne wnętrza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię białe wnętrza jednak sama chciałabym mieć trochę inne w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mi sie podobaja pokoje tego typu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy