My life outfits

Travel Bag

11:30Ann...♥

Jeśli zastanawiałyście się kiedyś co może znajdować się u mnie w kosmetyczce, kiedy podróżuje to w dzisiejszym poście najdziecie na to odpowiedź. Postanowiłam pokazać wam to w nieco inny sposób niż na blogu jeśli jesteście tutaj dość często to na pewno wiecie, że posiadam konto na youtube. W ten sposób przestawiam wam w nieco inaczej moje ootd i można powiedzieć, że realizuję też tym swoją pasje, która dotyczy planowania filmiku, obrabiania go i udostępniania wam.

W tym filmiku pokaże wam co zabieram ze sobą w kosmetyczce na wycieczki lub różne wyjazdy.  Jeśli używałyście, któregoś produktu dajcie znać w komentarzu czy polecacie go i jakie były wasze opinie na jego temat. Zapraszam tez do subskrypcji mojego kanału i polubienia tego filmiku oraz oglądnięcia pozostałych.




You Might Also Like

6 komentarze

  1. Mam podkład Maybelline New Affinitone ale niestety dla mnie jest zbyt rzadki i tylko straciłam na niego pieniądze :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne podstawowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. perfect post dear!! your bag has everything a girl needs! really nice! love your glasses!! I like your blog so im following you! it would be perfect if you could visit mine and follow me too! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik. Daję +1 w Google. Mam nadzieję, że jeśli mój post ci się spodoba to zrobisz to samo.
    Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)

i zapraszam ponownie ;)

Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy